Известие

Collapse
No announcement yet.

Някой карал ли е с такива джанти ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Пичове ,като си бях в България и си бях пуснал тема ,че купувам ,никой не предложи нищо. Имаше предложения ,но не ги харесах. Ако знаех ,че колегата Камен има такива 17-ки въобще нямаше да му мисля.

    Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
    Колега колко пари си склонен да отделиш, защото аз си продавам мойте 17-ки (Тоора). Слагат се на 147 и ГТ Q2...Смея да твърдя, че са сравнително рядко срещани :

    http://clubalfaromeo.com/forum/album...pictureid=2721
    Твойте са с 5 плътни спици ,аз търся другият модел с 5 двойни. Мерси все пак
    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
    Fiat Bravo II 1.4 90hp
    sigpic
    Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

    Comment


    • #47
      джанти

      ко лега случаино да са с данни 17 5-108 7.5j ет35 такива ми трябват
      Алфа Ромео 159

      Comment


      • #48
        Колеги ,дайте някакво инфо за ТАКИВА джанти ? Изглежда много практично с тея главини.
        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
        Fiat Bravo II 1.4 90hp
        sigpic
        Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

        Comment


        • #49
          какво инфо - то се вижда на снимките... ще си като болидите от Ф1 не съм виждал такива тук обаче си е перфектна идеята... само не знам тоя централния болт дето я държи джантата с какво ще го затягаш, предполагам, че ти дават ключ в комплекта де...

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
            какво инфо - то се вижда на снимките... ще си като болидите от Ф1 не съм виждал такива тук обаче си е перфектна идеята... само не знам тоя централния болт дето я държи джантата с какво ще го затягаш, предполагам, че ти дават ключ в комплекта де...
            Притесненията са ми ,дали тоя болт държи здраво и наистина с какво чудо ще се затягат ? Дали няма да се дебалансират след примерно 1000 км по българските дупки и да бера постоянно страх по пътищата дали съм ги стегнал здраво или не. Иначе с тея главини си е пинизчийско доста. При стругаря и си правиш междуболтовото и офсета както ти си пожелаеш
            Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
            Fiat Bravo II 1.4 90hp
            sigpic
            Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

            Comment


            • #51
              Като ретро колица ще си ,а не като формула1. От 20те когато от дървени каруцарски колела преминават на джанти със спици от тел (май капли се наричат) до към 50те години и Алфа са били така,гайката се завивала с чук , паве , камък или каквото намериш -инструмент не е задължителен,левите колела са с обратна резба на Ягуар поне,на Алфа не съм развивал, но сигурно не е по различно,моето мнение е ,че тези на снимката са пълна простотия ,че са грозни и опасни с тази централна гайка Освен това си има 5лъча алуминки на BORBET за 155 с капачка с формата на гаиката от снимката
              Last edited by 546; d.m.y г., 08:01.

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от 546 Покажи съобщение
                Като ретро колица ще си ,а не като формула1. От 20те когато от дървени каруцарски колела преминават на джанти със спици от тел (май капли се наричат) до към 50те години и Алфа са били така,гайката се завивала с чук , паве , камък или каквото намериш -инструмент не е задължителен,левите колела са с обратна резба на Ягуар поне,на Алфа не съм развивал, но сигурно не е по различно,моето мнение е ,че тези на снимката са пълна простотия ,че са грозни и опасни с тази централна гайка Освен това си има 5лъча алуминки на BORBET за 155 с капачка с формата на гаиката от снимката
                Tехнологиите са се променили от тогава
                Знам магазинче в което се продават други модели на такива джанти ,а от обявата мога да взема само главините ,но и на мен ми се струват опасни.
                Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                Fiat Bravo II 1.4 90hp
                sigpic
                Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                Comment


                • #53
                  Колега що не се огледаш за нещо такова?

                  според мен доста добре стоят на ГТВ-то
                  Attached Files
                  146 Turbo

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от abart_ Покажи съобщение
                    Колега що не се огледаш за нещо такова?

                    според мен доста добре стоят на ГТВ-то
                    Оглеждам се постоянно ,но всичко е 5х100 и някак си не ми се иска да правя компромиси ,въпреки ,че ако харесам много някои джантета ,ще ги взема дори и 5х100 да са.
                    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                    Fiat Bravo II 1.4 90hp
                    sigpic
                    Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
                      Оглеждам се постоянно ,но всичко е 5х100 и някак си не ми се иска да правя компромиси ,въпреки ,че ако харесам много някои джантета ,ще ги взема дори и 5х100 да са.
                      5х98 се поръчват само нови,ако искаш да си уникален,всичко друго са самоделки или стари джанти
                      Размера е кът...

                      Comment


                      • #56
                        за това пък си взимаш 5х100 с ексцентрични болтове на OZ Racing и си решаваш проблема. В много други теми съм обяснявал ролята на болта е да притиска странично джантата към главината. 2мм не играе никаква роля. Основното е да да адски добре направени пръстените, на които ляга джантата върху главината, за да няма луфтове и да тресе. Моите джанти съм ги купувал директно от вносителя на OZ и там са ми ги монтирали. Момчетата дадоха гаранция, че с каквата и скорост да карам няма да има проблем. Всеки сам си решава. Има го измислено и направено адски добре.
                        няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
                          за това пък си взимаш 5х100 с ексцентрични болтове на OZ Racing и си решаваш проблема. В много други теми съм обяснявал ролята на болта е да притиска странично джантата към главината. 2мм не играе никаква роля. Основното е да да адски добре направени пръстените, на които ляга джантата върху главината, за да няма луфтове и да тресе. Моите джанти съм ги купувал директно от вносителя на OZ и там са ми ги монтирали. Момчетата дадоха гаранция, че с каквата и скорост да карам няма да има проблем. Всеки сам си решава. Има го измислено и направено адски добре.
                          Бояне, престани да центроваш джанта по централния отвор, щото ще кажа на даскалицата ти по физика и тя ще се самоубие.

                          От друга страна ексцентричните болтове вършат работа, но не и по причината която изтъкваш.
                          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                          Comment


                          • #58
                            поясни, пчелице моя ненагледна, на непросветените индивиди. Аз казвам само това, което ми е обяснил гумаджията и вносителя на джантите.
                            няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                            Comment


                            • #59
                              Гумата се центрира по центровете на отворите за болтовете.
                              Обяснението защо е дълго и изисква подготовка по физика.
                              Гумаджията очевидно е спал в училище
                              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                                Гумата се центрира по центровете на отворите за болтовете.
                                Обяснението защо е дълго и изисква подготовка по физика.
                                Гумаджията очевидно е спал в училище
                                Я сега ми обесни защо тогава джанта с правилно междуболтово и по-голям централен отвор дори твоята грешна физика неможе да я центрира ? Мислиш ли че всички производители на джанти не разбират от физика и затва ти дават точни втулки за всяка джанта, а пък същевременно предлагат раздвижни болтове и гайки?
                                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                                sigpic
                                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                                Comment

                                Working...
                                X